Zapytanie ofertowe w ramach projektu
„Otwarte Ramiona z Potencjałem”
realizowanego ze środków programu:
Odporność oraz rozwój ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej na lata 2022-2025
Data upublicznienia zapytania ofertowego: 22.12.2023
Pobierz tekst zapytania >>Zapytanie_ofertowe_urzadzenie_wielofunkcyjne<<
Część I – dane i kontakt do zamawiającego
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
OTWARTE RAMIONA FUNDACJA SPLOTU RAMIENNEGO
ul. M. Konopnickiej 1/189
Dziekanów Leśny
05-092 Łomianki
KRS: 0000142952
NIP: 118-15-73-727
Regon: 016519920
2. Adres do korespondencji:
Otwarte Ramiona Fundacja Splotu Ramiennego
ul. M. Konopnickiej 1/189
Dziekanów Leśny
05-092 Łomianki
3. Osoba do kontaktu:
Robert Stachowiak – Prezes Zarządu
Tel. +48 577 277 579
E-mail: Kontakt@otwarteramiona.pl
Część II – Tryb i podstawa postępowania
Postępowanie realizowane jest na potrzeby projektu „Otwarte Ramiona z Potencjałem” w ramach naboru w programie „Odporność oraz rozwój ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej na lata 2022-2025″ zgodnie z umową 1120/DES/KPO/2023. Zamówienie prowadzone jest na podstawie rozeznania rynku. Podstawy postępowania określa aktualny na dzień wszczęcia postępowania Regulamin wydatkowania środków publicznych obowiązujący w ramach działalności prowadzonej przez Zamawiającego. Złożenie oferty przez zaproszonego do jej złożenia potencjalnego Wykonawcy nie jest jednoznaczne z jej zaakceptowaniem przez Zamawiającego i nie stanowi automatycznie podstawy do ewentualnego zawarcia umowy.
Część III – Określenie kodów CPV dotyczących przedmiotu zamówienia
CPV przedmiotu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa. Kod: 30232110-8
Część IV – przedmiot zamówienia oraz szczegółowy opis
Przedmiotem zamówienia jest Urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa o minimalnych, następujących parametrach:
- Rok produkcji urządzenia nie może być starszy niż 2023 r.,
- Wyrób fabrycznie nowy,
- Urządzenie wielofunkcyjne,
- Urządzenie kolorowe,
- Format A3,
- Szybkość druku: 20 stron na minutę,
- Szybkość nagrzewania: poniżej 25 sekund,
- Pamięć ram: 6 GB,
- Dysk: 250 GB w technologii SSD,
- Prędkość skanowania: 80 obrazów na minutę,
- Obsługiwana gramatura papieru: 300 g/m2,
- Dostawy urządzenia z kompletem tonerów o wydajności nie mniejszej niż 27 tyś wydruków,
- Łączna pojemność podajników papieru: 2200 arkuszy,
- Wymagania środowiskowe
– neutralność węglowa
– oszczędność energii
– wykorzystanie materiałów z recyklingu - uwierzytelnianie wieloskładnikowe
Część V – warunki udziału w postępowaniu:
O realizację zamówienia mogą ubiegać się wszystkie podmioty spełniające poniższe warunki:
- Oferenci, nie mogą być powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. - Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków powoduje odrzucenie oferty.
- Zamawiający może w toku badania ofert żądać od Oferentów wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
Część VI – wymagania i warunki Zamawiającego:
- Oferent zobowiązany jest wykonywać/dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
- Sprzęt, który stanowi przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, objęty pełną gwarancją zgodną z przepisami prawa;
- Złożenie oferty przez Oferent nie wymaga wniesienia wadium;
- Zamawiający oczekuje od Oferenta wniesienia pełnej oferty. Oferty częściowe nie będą akceptowane przez Zamawiającego;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania lub jego części bez podania uzasadnienia lub do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Część VII – wymogi dotyczące sporządzenia oferty:
- Oferent powinien sporządzić ofertę w formie pisemnej lub elektronicznie, na wzorze, który jest do pobrania na niniejszej stronie (Formularz ofertowy w ramach rozeznania rynku stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego).
- Zamawiający przyjmuje oferty złożone w języku polskim;
- Oferty należy złożyć w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty upublicznienia zapytania przez Zamawiającego, przy czym termin 7 dni kalendarzowych biegnie od dnia następnego po dniu upublicznienia zapytania ofertowego i kończy się z upływem ostatniego dnia.
- Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty:
a) Załącznik nr 1 – Wypełniony Formularz Oferty (do pobrania na dole niniejszego ogłoszenia)
b) Załącznik nr 2 – Oświadczenie (do pobrania na dole niniejszego ogłoszenia)
c) Załącznik nr 3 – Klauzula RODO do przetwarzania danych na potrzeby niniejszego postępowania (do pobrania na dole niniejszego ogłoszenia)
d) Załącznik nr 4 – Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru (np. CEIDG, KRS), pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) – w przypadku kiedy ofertę podpisuje Pełnomocnik - Oferta na wykonanie zadań powinna zawierać co najmniej: cenę, opis przedmiotu zapytania ofertowego, termin realizacji
- Oferty, jakie wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Część VIII – tryb rozpatrzenia ofert:
- Oferty przedłożone w terminie zostaną przeanalizowane przez Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia ofert. O dacie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia jej pocztą elektroniczną lub data stempla pocztowego;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferentów do uzupełnienia treści oferty o brakujące dokumenty lub możliwość poproszenia Oferentów o wyjaśnienia treści złożonej oferty z wyznaczeniem nieprzekraczalnego terminu, do którego trzeba będzie złożyć uzupełnieni oną ofertę pod rygorem wykluczenia z dalszej procedury wyboru ofert;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji warunków zamówienia oraz ewentualnej rezygnacji z zamówienia;
- Dla odpowiedzi związanych z wyjaśnieniem oferty, przyjmuje się 2 dni robocze od dnia dostarczenia przez Zamawiającego zapytania o wyjaśnienie. Zamawiający może wydłużyć ten czas w wyniku uzasadnionej prośby Oferenta.
Część IX – kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
- Niniejsze rozeznanie jest przeprowadzone w celu porównania sprzętu wymienionego w Części IV niniejszego rozeznania u różnych dostawców.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.
- Niniejsze postępowanie ma charakter rozeznania rynku i nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zawarcia umowy.
- Ocena ofert nastąpi na podstawie następujących kryteriów:
a) KRYTERIUM 1 – CENA ( 60%)
b) KRYTERIUM 2 – OKRES GWARANCJI (10%)
C) KRYTERIUM 3 – ODDZIAŁYWANIE ŚRODOWISKOWE (30%) - Zamawiający uzna za najkorzystniejszą tę ofertę, która uzyska największą liczbę punktów
Część X – OCENA FORMALNA
Dokonanie oceny formalnej sporządzone będzie z uwzględnieniem poniższych kryteriów:
- Złożony zostanie komplet dokumentów opisany w części VII – wymogi dotyczące sporządzenia oferty;
- Oferta będzie kompletna;
- Oferta będzie złożona w wymaganym terminie.
Część XI – OCENA MERYTORYCZNA
Dokonanie oceny merytorycznej sporządzone będzie z uwzględnieniem poniższych kryteriów:
1. Cena – Ceny ofert netto (waga 60 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem
gdzie:
KU (Koszt Usługi) – wartość punktowa:
Cn – cena netto wg najkorzystniejszej oferty
Co – cena netto ocenianej oferty
2. Okres gwarancji – okresy gwarancji podane w miesiącach (waga 10 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
gdzie:
KO (Koszt Oceny) – wartość punktowa:
Wo – Wartość oceniana
Wn – Wartość najwyższa
3. Oddziaływanie środowiskowe – oddziaływania środowiskowe (waga 30 %) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:
gdzie:
KO (Koszt Oceny) – wartość punktowa:
Wo – Wartość oceniana
Wn – Wartość najwyższa
Część XII – pozostałe postanowienia
- Niniejsze zapytanie oraz określone w nim warunki mogą być przez Zamawiającego zmienione lub odwołane.
- Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców/Dostawców poprzez zamieszczenie informacji na stronie www.otwarteramiona.pl
Część XIII – finansowanie projektu:
- Zamawiający informuje, że projekt realizuje w ramach programu „Odporność oraz rozwój ekonomii społecznej i przedsiębiorczości społecznej na lata 2022-2025″.
- Wszelka korespondencja w formie pisemnej związana z przygotowaniem i złożeniem ofert musi być doręczona do Zamawiającego na adres: Otwarte Ramiona Fundacja Splotu Ramiennego ul. M. Konopnickiej 1/189, Dziekanów Leśny, 05-092 Łomianki lub droga mailową na adres kontakt/@/otwarteramiona.pl
- Zamawiający nie jest zobligowany do prowadzenia postępowania według ustawy o zamówieniach publicznych.
- Pytania techniczne należy kierować do Prezesa Fundacji Roberta Stachowiaka nr tel. +48 577 277 579 lub na adres e-mail kontakt/@/otwarteramiona.pl. Na pytania techniczne Zamawiający będzie udzielał odpowiedzi drogą mailową, pod warunkiem, że pytania wpłyną nie później niż na 3 dni przed datą ostateczną złożenia ofert.
Część XIV – pozostałe istotne dla stron postanowienia:
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku:
a) gdy ze strony Instytucji Pośredniczącej pojawi się konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Oferenta;
b) istotnych zmian w zakresie przedmiotu i sposobu realizacji Umowy niespowodowanych działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze Stron Umowy;
c) pojawieniem się niemożliwych do przewidzenia w dniu publikacji ogłoszenia, okoliczności istotnie wpływających na możliwość realizacji zadania.
Część XV – załączniki
- Załącznik nr 1 Zalacznik_nr_1_Formularz_oferty_urzadzenie_wielofunkcyjne_Otwarte_Ramiona_
- Załącznik nr 2 Zalacznik_nr_2_Oswiadczenie_Otwarte_Ramiona_
- Załącznik nr 3 Zalacznik_nr_3_RODO_Otwarte_Ramiona_