Jesteś usługodawcą i chcesz podkreślić wyjątkowość swojej pracy oraz przyciągnąć nowych klientów? Podkreśl swoją wartość uwieszając w swojej ofercie nasz unikalny znak Ramię w Ramię!

Kampania Ramię w Ramię wpisuje się w tak popularny dziś trend jakim jest Marketing Społecznie Zaangażowany. Jest to doskonała alternatywa dla tradycyjnej reklamy, która przynosi korzyści nie tylko firmie, ale także potrzebującym, gdyż w tym przypadku, środki przeznaczone na reklamę są wydawane na cele społeczne.

Co daje taki marketing firmie? Przede wszystkim to komunikacja z klientem pogłębiająca relacje. Buduje wizerunek, pozwala zaistnieć przedsiębiorstwu wśród konkurentów jako podmiot z misją, godny zaufania. W dłuższej perspektywie takie działanie wzmacnia lojalność konsumentów, ale też pozwala zwiększyć sprzedaż. Zaangażowanie się w ważne akcje buduje ponadto markę pracodawcy. W firmie z misją, gdzie praca w marketingu i innych działach ma także wartości pozamaterialne, pracownicy są bardziej lojalni, zmotywowani i zaangażowani w swoje obowiązki…

Czy to nie warta przemyślenia idea?

To bardzo proste!

  1. Zgłaszasz się do naszej fundacji i opisujesz swoją usługę
  2. Nasi specjaliści przygotowują dla Ciebie spersonalizowaną ofertę jej promocji
  3. Wspólnie ustalamy wszystkie warunki współpracy, które zostają przypieczętowane podpisaną umową

I już! Ty pomagasz dzieciom i dorosłym z niepełnosprawnościami, a każdy, kto korzysta z Twoich usług jest o tym informowany dzięki naszemu niepowtarzalnemu znakowi!

Pamiętaj też, że firma może odliczyć przekazywaną darowiznę od podatku. Osoba fizyczna oraz spółki osobowe jako darczyńcy dokonujący darowizny na rzecz fundacji mogą odliczyć do 6% osiągniętego dochodu w stosunku rocznym, a osoby prawne do 10% dochodu.